contest SENYUMAN PALING MENAWAN ^_^



nampak tak gambar diatas? betapa chomelnya dye senyum..hihihi..spe dye??dia ialah penganjur contest senyuman paling menawan..pewiittt...
spe ase senyumannya menawan?? angkat tangan..keh3x...

jum la join pertandingan ni..jgn malu jgn segan.. okehh!!
setiap pertandingan mesti la ada syarat2 nya...
so nak taw syrat2 nye sile klik di sini keyhh.......

tarikh penyertaan tutup pada... 20 mei 2010

sje je join contest ni..sokong la kan..penat jew dye wat contest..
try explore dunia blog..apa y ada kat lam dunia blogging ni.. ^___^
[xsalahkan jika kita mencuba sesuatu yang baru kan :) ]

so 4 da contest,
TADAAAA...kuikuikui...^________________^

SENYUM
^_____________________^


"Bile kita senyum, kita leh wat diri kita hepi..orang yang kita sayang hepi..dan orang2 dikeliling kita hepi ^__^"
[ spe sokong saya?? ]

so, antara orang2 yang memiliki senyuman menawan ^_^



notakaki :: meh jom ramai2 kita join contest ni..hahahaha..juz 4 fun k.. :)


Comments

asfz lily said…
Call T ::
^____^
jum la join contest..juz 4 fun..hikhik..
Eifa Zuhaira said…
:):):):):):):):):):)
Farra Rizal said…
Jom join blog saye
Blog awak bez
http://terataimewangi.blogspot.com
salam perkenalan
asfz lily said…
eifa :: jum senyum sokmo..

farah rizal :: thanks..meh le join contest ni..senyum sokmo ^_^...
salam perkenalan
Miey said…
tak menarik sgt senyuman tu..tp saya dh ada pilihan lain utk menang contest ni..maaf saya hanya pengunjung luar sahaja...

antara pilihan saya deillusions dan audreynini
asfz lily said…
Miey :: thanks 4 da comment..
sje je pon join contest ni..
tok suke2..
mmg tak mengharap tok menang pon..
:)
fArAh nAbiLA said…
haha.. bile ko da tagged aku tpksa la aku join.hehe
asfz lily said…
farah nabila :: aku taw mmg ko nak join kan..sjew jew tuh.haha

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management

Yummy Cupscake