aku::mcD ^_^ w705, psp sony ^^!


my lucky day coz sampai2 jek umah, tgk atas meja studyku dew mcD...
"spicy chicken mcdeluxe" tuh..yummy..lama sgt xmkn..hihihi~
pastu yang lagi bestnya, ada orang belanja..fuuiihhhh, dikala diriku tgh kering kontang..tbe2 dpt mcD..mmg bes la kan..tak terkata plak tu..ehehhe~

ni lah "spicy chicken mcdeluxe" yang aku maksudkan

ha, ni la dye..amacam, bes kan..

meh aku zoom cket biar nampak~
qualiti pix mmg kureng la..aku gne hp kesygn aku jek yang xsampai 2mp pon..=[

Bilalah aku nak pakai hp canggih2 ni..hehehe~
ckp sal hp, aku ada usha satu hp ni..aku xtaw la apsal aku nak..biase je pon bentuk dye...mungkin sbb dye slide dan product Sony Ericsson kot.. function xdelah banyak mana..biase2 jela..hehehe..
t lah kalau aku ada rezeki lebih, dapatla kot hp tu..huhuhuhu..harga skg kat pasaran masih 4 angka =.=
macam2 lagi aku nak, psp sony pon aku nak..skg ngah usha2 lu..maklumlah, poket kering skg...usha je la yang aku mampu..huhu~

here sum shot ^^

shemartkan kaler purple..bilakah ia menjadi milikku?
[lilac purple sony psp 3000]




tadaa!!! shemart kan phone ni.. [w705 sony ericsson]
u will be mine sumday!! juz wait for dats day =]

aku ngah cuba mengumpul gadget2 yang aku suka..hope aku berjaya mengumpulkannya~
dats all..see ya ^^

notakaki : kepada [azim&zue] yang belanja saya mcD, ucapan terima kasih banyak2..len kali blanja saya lagik yekk (*wink)
ngah berusaha mengumpul wit tok mendapatkan my baby [psp sony n w705]..
wait 4 me babe!!!
ada ke sape2 yang nak beri saya gadget2 diatas?? amatlah dialu2kan ^^!
nak belanja saya mcD pon bole..sy terima ngan hati yang terbuka =p

Comments

Eifa Zuhaira said…
best nyer.....nak jugak mcd !!!!
:p
aNNe said…
darla... i'm not agree if u nk pki W705.
i dah pki. x best!!!
beli lain pleaseee...=)
asfz lily said…
xbes??
knp plak??
sound bes kan?
memory beso kan..

Popular posts from this blog

Ros ada makna tersembunyi?

Yummy Cupscake

alhamdullilah, terima kasih London Weight Management